:: KEMAHANGcare TV ::

Monday 25 July 2016

#9.. ::IBU TERLANTAR DI HOSPITAL, 5 BERADIK KONGSI MEE SEGERA UNTUK BERBUKA & SAHUR@BATU CAVES::

SI IBU sedang terlantar di Hospital lebih seminggu lalu ekoran menjalani pembedahan belakang (kali ke 3) bagi mengubati masalah saraf yang dihidapi. Sepanjang tempoh tersebut, Adik Nor Alya Dayana Muhammad Nadzri sebagai kakak yang sulunglah yang menguruskan keperluan 4 beradiknya yang lain termasuk memasak, membasuh dan menggosok baju dan lain-lain urusan yang berkaitan.

Lebih malang lagi, 5 beradik yang belajar di Sekolah Kebangsaan Taman Samudera ini hanya mampu menjadikan mee segera (mee meggi) sebagai juadah untuk berbuka dan bersahur setiap hari. Mereka tidak langsung memikirkan kelengkapan dan persiapan Raya memandangkan tidak mampu, malah sehingga kini mereka berlima tidak dapat menjenguk ibu nya di hospital ekoran masalah kewangan yang dihadapi.

Kepada dermawan yang ingin menghulurkan sumbangan boleh menghubungi talian 019-3692097 (Azlina) dan 0192775694 (Farizah) untuk keterangan lanjut.

Kredit gambar & berita kepada HARIAN METRO
@KEMAHANGcare


1 comment:

  1. Harrah's Atlantic City - MapyRO
    Harrah's Atlantic City is located on 185 acres in the beautiful Atlantic City 서귀포 출장샵 district, 고양 출장마사지 just steps from 부산광역 출장샵 Golden Nugget Atlantic City Marina. Rating: 전주 출장안마 4.4 · ‎6,406 reviews 화성 출장마사지

    ReplyDelete